Rawfood Rawfood Rawfood;)



Idag har det lagats Rawfood i vita villan i Bredsel. Jag och min kumpan
Caroline har lagat ,pratat, skrattat och lyssnat på 30-tals musik OCH ätit förståss:)



Avokado, majs, spenat, oliver, granatäpple,norialger, sesamsås
purjolök, rödlök, tamarisoya

SUPERGOTT!

Som om det inte vore nog så gjorde vi även dessert!!Kolla bara..............



Melon fylld med honungs/vattenmelon , rawchoklad, hallon, björnbär
blåbär,granatäpple, honungssås med pepparmynta, torkad kokos

GOTT!



Imorgon mina vänner är det min första utbildningsdag till instruktör
i mindfulness. Mitt intresse för vad den skadliga stressen gör med människor och vad
jag kan hjälpa dessa människor med, gör att jag vill förkovra mig inom många
olika delar av stresshantering.
Blir spännande:)

/Marianne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen