Summering av helgen:)



Helgen har jag ju tillbringar med att sälja smarriga godsaker på Julmarknaden
i Storforsen. Jättekul och inspirerande och så skoj att träffa nya människor ,samt gamla bekanta:)
Synd bara att vädret var lite knas:( hade ju varit trevligt med snö och inte regn.
Kan säga att det var en spännande biltur hem på söndagkväll, då vägen var
mer eller mindre isgata.

På bilden det godis som sålde mest: Power , med smak av jordnöt och camu camu
Här kommer en annan storsäljare:



Vår pralin med namnet: Erotic.....som vi fått förklara en del:)
Skämt åsido, anledningen är Maca som vi satt till i pralinen.Det är ju
ett superfood som är jättebra till allt men även omnämt som ett afrodisiakum:)


Snart ska jag börja med Julbakning och fundera på vad som ska finnas på
mitt Julbord:)
Ska låta er ta del av mina tankar och recept här framöver.

Vill även tacka er bloggläsare som jag träffat i helgen.Sååååååååå kul att få
respons på vad ni tycker:) och jag är glad att kunna inspirera och ge tips.

/Marianne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen