Efter avslutad arbetsdag.......



Efter avslutad arbetsdag blev det en glass och slapparstund på den övre
verandan. Idag har det varit ett fantastiskt väder eller hur?



Gissa vad? :)



Har ni sett en så bedårande sänglampa nån gång:)
Gissar tidigt 50-tal, den är superfin!



Avslutar med en bild på min variant av mandelgalette.

Imorgon kommer en info om vad vi erbjuder om ni vill ta en fika innan....efter
Diggiloo.....eller att ta med.
Jag kommer att ha massor med mackor , fikabröd osv.

/Marianne



Kommentarer
Postat av: Josefin Karlsson

Hej Marianne! Josefin här (Es 05-08 :)) Gud vad roligt att ni har startat café i vita huset!! Har så otroligt många fina barndomsminnen från det huset, och var rädd att det inte skulle bli sålt eller att det skulle få förfalla. Har ju även många fina minnen från gymnasiet, så jag har verkligen hoppats att allt skulle lösa sig för dig. Så det här verkar ju helt perfekt! Räkna med att jag kommer på besök nästa gång jag är i närheten :) Många kramar från Josefin

2010-07-12 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen