Allergi? .......här kan du få hembakat fika ändå:)



Citroncupcake med smak av citron även i frostingen.




Jag tror jag kan erbjuda något som alla kan fika trots allergi.
Jag har:
           * glutenfritt, med majsmjöl eller rismjöl
           *äggfritt
           *Vegan, alltså utan ägg, smör, mjölk
           *laktosfritt
           * sockerfritt
Allt hembakat förståss;)

Jag låter inte heller ngt med nötter ligga i disken. Eftersom jag
själv är allergiker vet jag hur det kan vara.



Ha nu en bra kväll!

/Marianne

Kommentarer
Postat av: Moa

Måste bara berätta, tack att ni har laktosfritt, jag är själv det, så de kännt toppen bra!! :) + plus att ni är så trevliga o gott fika! ;)

2010-07-23 @ 01:07:58
URL: http://moatoaboman.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad kul att ni har allergivänligt fika! :-) Jag visade Gustaf bilderna och han tycker att det ser gott ut! Har ni även helt mjölkproteinfritt?



Kramar från din kusin

2010-07-26 @ 12:34:47
Postat av: Marianne svarar:

Jag försöker att alla trots allergi ska kunna njuta av ngt. gott hos mig:)

Jag har även mjölkproteinfritt fika.

/M

2010-07-26 @ 18:55:53
Postat av: Sandra

Har varit upp och fikat glutenfritt två gånger, super gott!! Kul att få något annat än torra köpesbullar eller en skumraket från Delicato!

2010-07-29 @ 23:12:10
Postat av: Marianne svarar:

Vad kul! Ska göra några nya recept på glutenfritt:)

2010-07-31 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen