Öppettider och annat...............



Idag har jag och dottern varit på en riktig mysdag i stan:)
Shoppat........lunchat........surrat.
När jag kom hem blev det ett välbehövligt kliv i gympadojorna och ut
på en rejäl runda med dogsen:)
Sedan har jag läst lite som ni ser och börjat planera  för senare i höst då café egenvispat ägnar sig åt lite annat och
tanken är att ngt nytt ska ta vid.

Såhär ser mina öppettider ut :

tisdag 23/8 -29/8 öppet 11.00-19.00



Efter det stänger jag caféet men kommer att kunna erbjuda en massa annat.
Info. om det kommer upp här på bloggen. Håll utkik;)

/Marianne

Kommentarer
Postat av: Märta, P

Låter förståndigt!

2010-08-23 @ 20:48:20
Postat av: Lisa

Åh, kan du inte lägga ut receptet på din brownie? Den är himmelsk! Blir en lååång höst/vinter/vår annars :)

2010-08-24 @ 12:42:07
Postat av: Emelie L

Hej!



Är det till att studera under hösten? :)

Hoppas att ni har det bra därhemma, mycket fina bilder på bloggen måste jag säga.



Kram från Island

2010-08-25 @ 20:25:40
URL: http://gimsteinn.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad kul att höra av dej:) Sen måste du berätta vad man äter för gott på Island:)

Jo, jag ska läsa en och annan bok och kurs:)

Hoppas du har det bra och kul.



Kramar från moster;)

2010-08-26 @ 06:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen