Vegetariska v, söndag: Omelett av rester



Hade lite rester kvar av lördagens pasta och det fick bli en god omelett.
Stekte lite champinjoner och  extra bladspenat förutom pastan. Vispade sedan 4 ägg
med ca 1/2 dl havregrädde och nyriven parmesanost.
Blandade ihop allt och stekte ett par minuter på var sida. Extra persilja på
och serverade med lantbröd och svarta kalamatiloiver.

Nu är min vegetariska vecka slut och har jag saknat kött??????????
Njäeeee........inte speciellt men jag säger förståss inte nej till en god
stek eller biff. hm...........vegetariskt är supergott men att alternera mellan kött
och vego är nog det bästa för mig:)

Hoppas ni fått lite tips i alla fall. Den rätt som fick bäst betyg här hemma var i alla
fall bakpotatisen och vårrullarna.

Skriv gärna nån kommentar om vad ni tycker:)

/  Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen