Påskbakelse



Den här bakelsen har fått mycket uppskattning när jag bjudit på den.
Jag såg för många år sen ett tv-program om en tjej som flyttade till London och
startade cateringfirma. Till slut fick hon laga mat åt självaste kungahuset och en bakelse
med ostkrokar blev prins Charles favorit.
Detta är min variant:)

Ta ut rundlar på skivor av fralla 3 st till varje bakelse.

Vispa grädde och blanda i majonäs efter smak ( Har använt light variant på båda)

Jag har fyllt ett lager med leverpastej, finhackad saltgurka och paprika
                      lager 2 är hackad rökt skinka och hackade kokta ägg,finhackad persilja

Sätt majonäsgrädde runt bakelserna och rulla dom i krossade ostbågar
Ett tunnt lager majonäsgrädde  på toppen , lite sallad, en massa räkor och lite rom på toppen


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMums............Detta måste ni prova  eller hur?;)

 /Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen