Paus ...............................men håll ut:)



Sandstränder och förhoppningsvis blå himmel! :)
Jag åker till Portugal på jobb nästa vecka. Hoppas kunna blogga därifrån
men ni får väl hålla utkik. Om inte annat får ni bilder när jag kommit hem.
En massa Rawfood blir det i alla fall från mitt Portugisiska kök!
Jag är helt såld på rawfood numera och bubblar av recept :)
Ska bjuda mer på dessa här framöver och en del överraskningar.

Är ni sugna att komma med till Portugal och laga Rawfood med mig
får ni inte missa att gå in på www.wasac.se  och hålla stenkoll på
vårens resa till vårat Wellness Resort.

Ha det så gott!
                      /Marianne Bertilsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen