Bakat för kalas:)



Morgonen startade med smörgåstårtsbakning inför kalas och en del vanliga
gräddtårtor också.

Ni har  fortfarande chansen att ta en fika imorgon 11-19 men sen
lägger jag vispen på hyllan ett tag.
Sedan kan jag väl säga att det blir ont om fikabröd hos familjen Granlund
för nu har jag bakat hela sommaren, gjort slut på flera bakpulverburkar som annars
räcker ett bra tag, bakat minst 60 tryffelkakor och den har nog efterfrågats mest:)
Superkul har det varit!
Summerar mer imorgon;)

/Marianne



Kommentarer
Postat av: Anna Gustafsson

Oj oj oj, det är farligt att gå in och kolla på din blogg- bara en massa godsaker!!!! SEr helt fantastiskt ut!

Snart kanske det kommer lite nyttigare saker på korten.... Ha en bra höst!!!!! Och lycka till med det nya du planerar för.

Kram, Anna

2010-08-29 @ 19:38:43
Postat av: Moster M är bäst!

Du är bara bäst!! Ska jobba måndag men sedan är jag "ledig" en månad". Kram!

2010-08-29 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen