Tillbaka efter spännande dagar:)

Måste ju göra ett snabbt inlägg här så att ni ser att jag är "back in business"
Jag har tillbringat ngr. dagar i Stockholm där jag nu utbildar mig till
Stress -& Friskvårdsterapeut.
Samtidigt som jag pluggar kommer jag ändå att kunna erbjuda en möjlighet
att boka middagar och att ordna buffékvällar för er som vill lära er mer om
vegetarisk mat och rawfood. ( framförallt smaka och uppleva)
Från den caféverksamhet jag bedrivit tar jag alltså steget att även kunna ebjuda mat:)

Så småningom  föreläsningar inom kost och hälsa, små events med mat och föreläsning osv.

En ny hemsida är under uppbyggnad och jag kommer även att starta en ny blogg där
alla gröna recept är samlade:)
Då detta är igång länkar jag förståss från denna sida.

Datum för första buffékvällen återkommer jag med imorgon då ni också får
info. om hur ni bokar en middag hos mig.

Ha en bra dag

/Marianne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det låter spännande! Du är verkligen otroligt idérik och kreativ. Och beundransvärd!

2010-09-23 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen