Sköna Söndag



Idag har jag bakat supergoda äppel/aprikosbullar......mmmmmmmmmums!
Jag blev riktigt nöjd över detta recept och som jag absolut kommer att
bjuda på till sommaren i mitt café:)

 egenvispad aprikos/äppel fyllning med en knäckig smak
                               


Till middag denna söndag en krämig risotto med grillade champinjoner
och ett tomat och rödlöksbröd.....en nötig olivolja....kan det bli bättre?:)



Musik är även det ett av mina stora intressen......de som ser min skivsamling höjer en del på ögonbrynen

då här finns det mesta. DOCK! inte dansbandsmusik och country......vilket

framkallar en svår allergi;)

Detta en favorit , speciellt spår 5: Stop, Ane Brun feat. Liv Widell

Köp den om ni inte redan har den;)

Ha en skön söndag!
/Marianne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen