Rawfood buffé lördag 4/12 Missa inte det!



Har ni inte provat Rawfood förut eller är nyfikna och vill få en ny smakupplevelse?
Missa då inte chansen när jag återigen har en buffékväll.
Eftersom denna blir i december bjuds det även på lite Julinspirerad mat och dessert.

Rena ekologiska råvaror tillredda med omsorg och varsamt smaksatta.



Rödbetscarpaccio med pinjenötskräm



Rawfood tryffel
  

 



Morotstårta



Jag har genom cafeét i sommar träffat en tjej som är lika förtjust i
Rawfood som mig:) Hon heter Caroline Lundberg och hon kommer att provlaga
och smaka, ta fram recept tillsammans med mig . Ska bli jättekul!

Detta är alltså vad vi lagat och provsmakat idag. Bilden på morotskakan
är tagen på övre verandan till café egenvispat . Förbipasserande bilister
undrade nog vad vi hade för oss när vi fixade med tårtspadar och lyfte denna
kaka fram och tillbaka för att få bra ljus hahahaha.......................

Boka snabbt nu ;) Via mail eller  tel:0929-31122

/Marianne



Kommentarer
Postat av: Grannen i 91:an

Vilka fantastiskt vackra bilder.

2010-10-24 @ 19:47:00
Postat av: Marianne

Tack! jo att jobba med bilder har också blivit ett stort intresse och jag funderar över investering av systemkamera. Ändå kan man göra mycket med en liten vanlig digital bara man tänker på ljuset:)

2010-10-25 @ 07:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen