Här igen:)

Uppdateringen har varit lite dålig minst sagt.....men det har varit en del att fixa med

den här veckan som varit. Igår hade jag en beställningsmiddag och här får ni en bild på

förrätten som jag precis lagt sista touchen på innan min fantastiskt duktiga serveringspersonal

(som gjorde ett superjobb;) ska bära ut den till gästerna.

Det är en skaldjursentré med gravad lax. Örtdressing med ramslök som ger en fantastisk smak.
Faktiskt en ny favoritkrydda i mitt kök.




Till välkomstdrinken hade jag gjort  salta Oliv/ramslökskex



Spröda grissini är gott och dekorativt

Huvudrätten bestod av fläskfilé med parmaströssel toppad med en örtröra,

potatispurékuvert med VB-ost och en dragonvitvinssås. En olivsnitt till detta

Desserten var gräddtårta smaksatt med blåbär och hallon som fått dra i en smörkolalikör.

Då batteriet i kameran tog slut får ni bara drömma om bilderna av detta hahaha.........

I mån av tid tar jag alltså emot beställningsmiddagar. Intresserade?
Ring tel 0929-31122 för info.

Ha en bra söndag:)
/Marianne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen