Bilder från Rawfoodbuffé



Igår gick alltså min första test av att anordna Rawfood buffé av stapeln.
Jätteskoj och spännande:)
Denna chokladkräm med björnbär var en av desserterna. Den är gjord på
avokado och sötpotatis..........oväntat eller hur?
Här får ni ett litet axplock av rätter som finns på min buffé.



Paprika fylld med en persiljeröra.



Rödbetsbiff


Nästan som laxpaté.....men förståss utan lax;)

Marinerad blomkål och broccoli.


Rawfoodkex


Raw cheesecake med hallontopping

Dessertbord

    

Jag kommer att  ha ytterligare två tillfällen att boka in sig på Rawfood

innan Jul så missa inte det nu. Jag återkommer med datum.

Vill tacka alla mina gäster som gjorde det hela till en riktigt trevlig kväll.
Hoppas nu att ni lagar mycket rawfood när ni får hem era recepthäften:)

/Marianne


Kommentarer
Postat av: Ingrid o Caroline

Tack än en gång för en trevlig och välsmakande buffé!

2010-10-10 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen