Godis med hälsofaktor;)



Godis med Hälsofaktor! Rawfood godis. Kan det bli bättre!?

Njut nu av godsakerna . Var kan man få tag på dessa?
Jo, förståss hos EGENVISPAT:)



Min variant av marmeladkulor men helt ekologiskt, bara rena råvaror
helt utan socker.



Lakrits.......mmmmmmmmmmmmmmmmmm



Tänkte väl att ni ville ha en bild till...................................



........och en till.............................................................



Raw kakaotryffel





Lyxiga bitar med bovete

 Här en bild på min hjälpreda i köket:)
Jag och Carro har haft innerligt skoj medan vi hackat, mixat och provsmakat oss fram.
Vilken tur att det är nyttigt godis;)




Nu blir det en Tv-kväll. Igår var jag och dottern på genrepet till Idol i Luleå.
Kul att se det hela live:)

Ha en mysig kväll nu alla :)

/Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen