Sourcremebröd med laxröra , laktosfri tårta



Maken bygger på köket idag så jag provbakar lite matbröd. Detta är
ett sourcreme bröd med linfrön, havregryn. I brödet en laxröra och ganska
kryddiga salladsblad.
Smaken kan bli liiiiite syrligare så jag testar mig fram.
När jag drar igång med café egenvispat kan man be om mina recept där.
I slutet av sommaren kommer alla recept jag gjort och använt mig av
átt finnas i ett litet häfte:)

Här kommer en helt laktosfri tårta med enbart färska bär och havreprodukter



/Marianne

Kommentarer
Postat av: karin gunnarsson lundberg

Kul att läsa din blogg, längtar redan efter recepten och att du får öppna....

//Karin

2010-06-06 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen