Idag och söndag öppet 11-19 .Måndag -stängt



Rapport från egenvispat:)
Sitter just nu med en kopp kaffe och kl är 7.30. Vädret ser liiiite mulet ut
men vi hoppas förståss att det ska bli som igår. Alla Midsommarfirare runt
Storforsen måste ha varit nöjda i alla fall:)
Idag  och på söndag har jag öppet som vanligt 11-19 men däremot måndag 28/6 har jag stängt.
Måndagar får i fortsättningen bli en kontorsdag:)
Detta pga. en del saker som ska fixas, papper att gå igenom osv...osv....


Ha en fortsatt trevlig lördag. Misstänker att många är lite trötta idag;)


Hm....så var även jag men har nu rättat mig( trodde det var söndag idag:)

/Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen