Sovmorron imorgon............;)



Detta är mina hundar Molly & Milla........numera rejält bortskämda av
mina föräldrar som är hunvakter medan jag vispar på:)
De är av rasen Clumber Spaniel och helt underbara. Men envisa!!
Kanske det stämmer som man säger, om sådan hund...........;)
Här är vi ute och busar i regnet.

Imorgon är egenvispat stängt för det är måndag, men välkomna
på tisdag- söndag 11-19

Vi avslutade helgen med en bokning av födelsedagstårtor och cheesecake
Tyvärr hade jag inte kameran med mig så jag kan fresta med bilder, men
jag kommer att ha min special cheesecake på caféet på tisdag.
Missa inte det!:)

Tack alla trevliga gäster:)

/Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen