Sorry.........men bjuder på bilder istället, så ni kan längta till i januari;)

 Jag fick helt enkelt ringa alla som bokat in sig
på Rawfoodbuffé och förklara att en ispropp ställt till det. Här ser ni hålet
som leder under husgrunden där maken kämpat tappert för att få upp ledningar
som frusit:(  ....får påminna att huset är byggt 1904......
Jag var liiiiite nervis när han kröp där under med pannlampa och ja..........kallt
och tänk om han skulle krypa vilse..........................
Allt gick bra i alla fall och nu ikväll har vi äntligen vatten:)
Dock för sent för att hinna med allt till en buffé.

Mat har lagats idag ändå och här får ni njuta av lite bilder på den:)



Raw cheesecake med caschewvaniljsås och en hallontopping



MUMS!



Raw vaniljsås ............en riktig höjdare!



Min duktiga kumpan i testköket:)

Jag provade att göra ostkaka på keso.........smakade underbart!!!



Ostkaka passar perfekt till Jul. Mitt Julbord hemma blir en blandning
av allt. Rawfood, vego osv.
Behöver man vara traditionell.?..........näeeeeeeeeeeee inte om ni frågar mig:)



Lite ljusslingor i mörkret



Buffékväll med Rawfood flyttar jag fram till i januari eftersom tiden som är kvar
nu innan Jul är rätt så fullbokad.

Ha nu en skön helg alla !:)

/Marianne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen