Café egenvispat har stängt, laddar om med RawFood:)



Sorgligt men sant så har café egenvispat stängt efter en hektisk sommar.
Jag har bakat varje dag sedan den 19 juni då vi öppnade.....pust!
Varmt har det varit,kul,stressigt,en massa nytt att lära sig....typ kassan........
typ....blev 300 000 för en fanta i sommar.....men man lär sig ju;)
Hm....oj vad jag kommer att sakna att baka nu tills nästa sommar hahahaha.....

Mycket spännande och roliga människor som varit i farten och besökt oss.
Fikat , provsmakat alla mina påhitt i fikaväg.
Vill passa på att tacka alla Bredsels / Vidselsbor som varit så positiva till min caféstart
och en del har blivit mina stammisar.
TACK alla ni andra också som besökt egenvispat:)

Ovärderlig hjälp har jag haft  från maken Conny, dotter Erika , Tommy,
 syrran,Vickan, Suzanne och Kajsa.



Nu laddar jag om som sagt innan jag tar nästa kliv. Jag tar nu faktiskt en vecka bara till
att göra lite  annat som jag inte hunnit med.
Ni kommer förståss att kunna beställa fika hos mig om ni vill men jag kommer
ut med info. här på bloggen när jag har mitt koncept klart.

Nu får ni haka på min RawFood vecka om ni vill. Hela veckan bjuder jag på recept:)
Tycker absolut att ni ska testa.



Detta är örtmarinerade champinjoner Marinad: finhackad persilja
                                                                    finhackad scharlottenlök
                                                                    olivolja

Avokado/banan/äppelröra med chili och svartpeppar: Mosa avokado, banan
                                                                              riv i lite äpple
                                                                      krydda med färsk el torkad chili
                                                                      lite svartpeppar
Servera på blad av krispsallad, till har jag vattenmelon och vindruvor

/Marianne

Kommentarer
Postat av: Grannarna i 89:an och 91:an

TACK själv för en jättegod sommar! Hoppas vi ses nästa sommar igen.

2010-08-31 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen