Dag 3: Frukostsmoothie med rismjölk (Nyttigt värre!!!!!!:)



Detta är morgondrycken som ska "kommunicera med dina gener och göra dina celler lyckliga"
enligt anti age-kost filosofi:)

Receptet (2 pers.): 5 dl rismjölk
                            1 mango
                            1 papaya
                            1 banan
                            en dutt kanel
                            liiiiiiite citronsaft

Kör alla ingredienser i mixer och avnjut:)
Betyget då????? jo, jag tyckte det var helt ok! inte det godaste jag ätit och rismjölk smakar lite
speciellt. Maken däremot som jag bjöd på denna frukost rynkade näsan och undrar om han ska laga
sin egen mat i fortsättningen haha...........


Lunch idag blir rester av kycklingsoppa och jag återkommer med middagstips.

Har någon blivit inspirerad / provat nåt recept? Skriv gärna en rad och berätta
/ M

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

Vilket underbart hus ni har. En dröm

Låter spännande med Hälsovecka. Duktiga du

Blir intresserad av boken

Ha det gott

Ellendellen

2010-04-08 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen